Prace licencjackie zrealizowane na Wydziale Fizyki
W ofercie Wydziału Fizyki znajdą coś dla siebie zarówno miłośnicy empirycznego borykania się z rzeczywistością, jak również ci, którzy wolą przeprowadzać doświadczenia w głowie. Nie zabraknie też miejsca dla tych, którzy zechcą robić eksperymenty lub ich symulacje za pomocą komputera i nauczyć się informatyki bezpośrednio stosując ją w praktyce. Aby nie pozostać gołosłownym, przedstawiamy niżej wybrane prace licencjackie z fizyki a także pogranicza fizyki i informatyki lub medycyny, które zostały napisane przez naszych studentów. Tak, to nie żart, te prace powstały po trzech latach studiów na fizyce. Wszyscy, którzy do tej pory myśleli, że fizyka to tylko niezrozumiałe równania wypisywane przez belfra na tablicy, teraz może się przekonają, że przy odrobinie chęci i wysiłku, już za trzy lata będą mogli wykorzystać fizykę i informatykę w praktyce.
Temat pracy: Symulacja miękkich ciał z użyciem dynamiki opartej na położeniach Autor: Stanisław Jakimowicz Promotor: dr hab. Tomasz Karpiuk, prof. UwB Specjalność: Fizyka gier komputerowych i robotów Praca ma za zadanie zaprezentować użycie metody position (...)
Temat pracy: Skyrmiony i domeny cylindryczne w wielowarstwach magnetycznych Autor: Łukasz Burchacki Promotor: dr Jan Kisielewski Specjalność: Fizyka gier komputerowych i robotów Skyrmion to ciekawa struktura domeny magnetycznej, która ma okrągły kształt i (...)
Temat pracy: Zastosowanie żyroskopów i akcelerometrów w technice przechwytywania ruchu i komputerowej animacji szkieletowej Autor: Rafał Łupiński Promotor: dr Krzysztof Gawryluk Specjalność: Fizyka gier komputerowych i robotów Celem niniejszej pracy jest (...)
Temat pracy: Prototyp gry komputerowej z łamigłówkami fizycznymi - realizacja w programach Blender i Godot Autor: Tomasz Kubajka Promotor: dr Krzysztof Gawryluk Specjalność: Fizyka gier komputerowych i robotów Praca licencjacka dotyczy stworzenia prototypu (...)
Temat pracy: Zastosowanie druku 3D i mikrokontrolerów w prototypowaniu i sterowaniu robotem kroczącym Autor: Bartosz Butler Promotor: dr Krzysztof Gawryluk Specjalność: Fizyka gier komputerowych i robotów Praca poświęcona jest praktycznemu (...)
Temat pracy: Projektowanie, drukowanie i programowanie robota wydostającego się z labiryntu Autor: Przemysław Pytel Promotor: dr Krzysztof Gawryluk Specjalność: Fizyka gier komputerowych i robotów Praca dotyczy budowy oraz oprogramowania robota, którego (...)
Temat pracy: Interaktywny Układ Słoneczny - modelowanie 3D oraz wizualiazacja w programach Blender i Godot Autor: Seweryn Stulgiński Promotor: dr hab Marek Nikołajuk, prof UwB, dr Krzysztof Gawryluk Specjalność: Fizyka gier komputerowych i (...)
Temat pracy: Arduino i maszyny CNC – projekt GRBL i oprogramowanie OpenBuilds Autorka: Karolina Sidorczuk Promotor: dr Cezary Walczyk Specjalność: Fizyka gier komputerowych i robotów Praca opisuje wykorzystanie projektu Arduino w sterowaniu (...)
Temat pracy: Aplikacja "Elektroniczna poziomica" z wykorzystaniem akcelerometru wbudowanego w telefon Autorka: Paulina Jadwiga Dębkowska Promotor: dr Andrzej Pisarski Specjalność: Fizyka gier komputerowych i robotów Celem pracy było stworzenie aplikacji (...)
Temat pracy: Symulator samochodu Autor: Maciej Ciężkowski Promotor: dr hab. Mirosław Brewczyk Opiekun: mgr Tomasz Karpiuk Specjalność: Fizyka gier komputerowych i robotów Celem pracy było stworzenie fizycznego modelu jazdy samochodem w dwóch i w (...)
W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Uniwersytetu w Białymstoku. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.