Projektowanie, drukowanie i programowanie robota wydostającego się z labiryntu

18.07.2024

Temat pracy: Projektowanie, drukowanie i programowanie robota wydostającego się z labiryntu
Autor: Przemysław Pytel
Promotor: dr Krzysztof Gawryluk
Specjalność: Fizyka gier komputerowych i robotów
Praca dotyczy budowy oraz oprogramowania robota, którego celem jest wydostanie się z labiryntu. Labirynt jest budowany na białej kartce papieru, na której droga jest obrazowana przy użyciu czarnej taśmy. Do rozwiązania takiego problemu stworzono konstrukcję podobną do robotów typu line follower. Do stworzenia konstrukcji została wykorzystana technologia druku 3D. W projekcie zastosowana została popularna płytka Arduino Nano, która odpowiadała za realizację algorytmu przechodzącego labirynt.
Krótki film prezentujący główny efekt pracy licencjackiej - robot wydostający się z labiryntu.
©2024 Wszystkie prawa zastrzeżone.

W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Uniwersytetu w Białymstoku. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.