Wydział Fizyki UwB czeka na zainteresowanych informatyką studentów. Specjalność Fizyka gier komputerowych i robotów (w skrócie: gry i roboty) oferuje nauczenie się programowania, lub rozwinięcie swoich umiejętności. Unikamy typowych, nudnych, akademickich programików a staramy się tworzyć prototypy gier oraz programować elektronikę. Ale gra to także grafika, więc poznajemy podstawy grafiki 2D a także 3D - w tym ostatnim przypadku skupiamy się na modelowaniu pod kątem tworzenia assetów low-poly do gier, a także druku 3D (Wydział dysponuje sprzętem, dostępnym dla Studentów). Najbardziej zaawansowane tematy z naszej oferty edukacyjnej to tworzenie silnika fizycznego oraz silnika graficznego "od zera", czyli od podstaw.
Studenci zaliczają przedmioty i tworzą swoje portfolio - po skończeniu naszej specjalności nie wychodzisz na na rynek pracy z gołymi rękoma, masz materiał do zaprezentowania się! Absolwenci naszego Wydziału mają szerokie możliwości na rynku pracy, a nasi Studenci pracują już w trakcie studiowania w firmach game-dev/IT.
Przykładowe prace naszych Studentów:
Szczegóły rekrutacji (zasady kwalifikacji, wymagane dokumenty, itp.) na poszczególne specjalności oferowane przez Wydział Fizyki znajdują się na stronie Rekrutacja 2023/2024.
Więcej w serwisie oraz na dedykowanej stronie o specjalności (kliknij!).
W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Uniwersytetu w Białymstoku. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.